Рекламите на козметика – лъжа в целофан

Вярвате ли на рекламите за натурални козметични продукти с мигновен ефект?

Доколко рекламите ви влияят?

Проверете сами!

Как?

Като честно си отговорите дали сте наясно и доколко съобразявате, че:

Ако продуктът, който купувате, не е бил в хладилник до момента на покупката — в него се съдържат консерванти и стабилизатори – дори на опаковката да пише “без консерванти”. Няма как да се намери козметика без консерванти, но това, което можем да направим, е да се информираме кои консерванти са относително безвредни и кои – доказано вредни.

• Ако продуктът има особено изразена приятна миризма – тя най-вероятно се дължи на смес от изкуствени ароматизатори.

• Ако продуктът има цвят, различен от бяло/бозаво – например цветът му е лилав или розов – приятният за окото цвят най-вероятно е постигнат чрез смес от изкуствени оцветители.

Един пример…

Крем с екстракт от червено грозде с прекрасен аромат и още по-приятен бледолилав цвят. Екстрактът всъщност се получава от гроздовите семки, които нито имат подобен аромат, нито пък подобен цвят. Познайте откъде се е взел приятният цвят и аромат на новия ви крем…

И още малко за подводните камъни…

1. “Бърз ефект” — особено внимавайте, ако чуете или видите написано това обещание. За да се постигне бързият ефект на действие на продукта — това означава, че производителят е добавил към химическата боза и т.нар. „усилватели на проникването”. Те имат една единствена цел — да направят кожата максимално отворена за проникване на другите вещества в продукта.

Да видим какво получавате в комплект с „бързия ефект”:

- максимално отворена, т.е. незащитена от влиянието на околната среда кожа и съответно уязвима;

- ако избраният от вас продукт е изцяло натурален – супер, но ако има добавена химия и вредни вещества — усилвателите на проникването ще се погрижат всички налични в крема ви токсини да стигнат възможно най-бързо и дълбоко в дермата, до кръвта и оттам до вътрешните органи.

Честито!

Познайте, ако подобен продукт се ползва от бременна жена, какво се случва… Както се казва — доставка по домовете!

2. Дълъг срок на годност на продукта — имайте предвид, че дългият срок на годност не е нещо, което трябва да ви радва. Напротив – това означава повече консерванти.

3. Широки отвори на кремовете и липса на помпички за впръскване – колкото по-голяма е възможността свободно да докоснете с ръка крема, толкова по-голяма е вероятността да го замърсите. Ако опаковката е такава, че свободно бъркате в крема и той не се замърсява – това означава само едно – много и силни консерванти.

Не забравяйте, че рекламите се творят от психолози!

Работата на рекламата е не да ви представи нещата, каквито са в действителност, а да ви ги представи такива, каквито вие искате да бъдат.

Рекламата ви казва само онова, което искате да чуете.

Целта на рекламата не е да ви направи красиви, здрави или щастливи.

Целта на рекламата е да ви продаде мечтата и илюзията за красота, здраве или щастие!

Как?

Като ви продаде определен продукт или услуга!

Ето защо – научете се да разпознавате рекламата в продуктите, които купувате!

Научете се да купувате продукти, а не реклами!

Четете етикетите!

Ако споделяте начина ни на мислене – присъединете се към идеята Bezlekarstva в социалните мрежи!

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *