Как да си провалите почивката — или — топ 3 на най-закопаващите туристически компромиси!

Истината е, че няма съвършено място за почивка. Както няма съвършен човек, идеална ситуация, идеална работа, идеален живот и т.н. Както всеки човек си има плюсове и минуси, така и всяко място за почивка си има своите по-силни и по-слаби страни.

Има обаче няколко показателя, които са неизменен признак за кофти място за почивка. И не трябва да правите компромис с тях, ако наистина желаете да си починете, а не да си докарате киселини и допълнителни тънко опънати нерви.

Мръсотия!

Ако хигиената в хотела не е на достатъчно ниво – почивката ви може да се превърне в наистина незабравимо преживяване. Толкова незабравимо, че да ви стимулира към нетипични за вас самите действия. Ако обаче и в кухнята на хотела е същото — почивката ви може да завърши и в най-близкото болнично заведение.

Ето защо — никога не подценявайте нивото на хигиената в мястото, което сте избрали за почивка. Особено, ако пътувате с деца. Децата са лакмус за нивото на хигиената в един хотел и ресторант. За съжаление пълните с деца-туристи поликлиники през летния сезон по родното Черноморие категорично доказват тази теза.

Некачествена храна!

Фрапиращо голям брой са местата за почивка в страната ни с тоталната липса на качествена храна. Дори е спорно дали това, което част от родните хотелиери предлагат, може със сигурност да бъде етикирано като „храна“, та била тя и некачествена. Това е и една от главните причини, поради коята родителите с малки деца избират морските си дестинации не на родното Черноморие, а в Гърция да речем. Онази част обаче, които остават да почиват в българските курорти, правят един от най-лошите избори – ол инклузив туризмът. Защо ол инклузив? Защото е по-евтино. В последствие „по-евтиното“ им излиза доста скъпо, но на този феномен ще се спрем детайлно в отделна статия. Ол инклузив туризмът в България е толкова зашеметяващо абсурдно явление, че е достойно за задълбочено научно изследване с участници с поне няколко професорски титли.

Лошо отношение!

И най-перфектно изглеждащият хотел или къща за гости може да ви се стори като къщата на семейство Адамс, ако отношението на персонала е непрофесионално или направо безобразно. Изключително много са иначе приказно красивите места в страната ни, в които са изградени много добри бази, но в които бази работят хора, които се държат като паднали от небето. Хора, които са сърдити на себе си и на света за това, че работят точно тази работа, точно на това място, че обслужват точно тези клиенти.

Обслужването прави качеството. Липсата на добро обслужване пък пълни форумите с истории на недоволни пишман-туристи.

И какво от това?

Това, че сте написали в няколко форума, че еди кой си хотел е природно бедствие – не ви оправя провалената почивка, нали?

Какво да правите, за да не допускате подобно нещо да ви се случи отново?

Информирайте се!

Но не само четейки дали този или онзи хотел е добър или лош. Защото не се знае със сигурност кой плюе и кой слави.

Информирайте се как да разпознавате добрите от лошите места за туризъм и почивка още докато разглеждате представянето на хотела и още при първия си телефонен контакт с хората, които ще направят резервацията ви.

Ако споделяте начина ни на мислене – присъединете се към идеята Bezlekarstva в социалните мрежи!
Споделете тук:
Facebook
Google+
http://bezlekarstva.bg/2016/01/07/%d0%ba%d0%b0%d0%ba-%d0%b4%d0%b0-%d1%81%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bb%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%bf%d0%be%d1%87%d0%b8%d0%b2%d0%ba%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%b8%d0%bb%d0%b8-%d1%82%d0%be%d0%bf-3/
Twitter
svejo.net

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *