КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ — “нормална” лудост или гениален бизнес?

Купи, хвърли, купи…

Как ви звучи това? Като ежедневие?

Неизбежно ежедневие? А може би е добре планирано  ежедневие? Вашето ежедневие! Планирано от някой друг!

Случвало ли ви се е да имате чувството, че като се развали едно и след него тръгват още 10 неща?

Може би е само чувство, а може и да не е…

Колко често е “нормално” да си сменяме хладилника да речем  и по-нормално ли е да го сменим или е по-нормално да го  поправим? Каквото и да значи “нормално”, който и да определя кое е нормално?

Купи, хвърли, купи!

или

Скритата история на планираното остаряване




Един филм, който си заслужава да покажете на близките си.

Защо?

За да са наясно, когато поредната джаджа — вкъщи или в офиса — излезе извън строя, че…

Една от основните индустриални хитринки в помощ на “икономиката на растежа” е продажбата на стоки, специално създадени с цел да излизат бързо от употреба.

Планираното остаряване” е темата на този филм. Перфектно и гениално планирано, но дали е в наша полза.

До каква степен феноменът “консумизъм” се дължи на нестабилната човешка “природа”? И не са ли всъщност хитрите бизнес стратегии истинската причина за създаването на консуматорското мислене?

Какви други скрити методи се използват за манипулацията на “нашия” стил на живот…и колко всъщност е “наш” този стил?

И накрая: добрата новина! Във филма има и нотка на надежда — показани са хора, които се противопоставят на планираното остаряване на “нещата”, с които си служим всеки ден. Да! Има и такива хора! И си заслужава да ги видите!

Ако споделяте начина ни на мислене – присъединете се към идеята Bezlekarstva в социалните мрежи!
Споделете тук:
Facebook
Google+
http://bezlekarstva.bg/2011/10/10/%d0%ba%d1%83%d0%bf%d0%b8-%d1%85%d0%b2%d1%8a%d1%80%d0%bb%d0%b8-%d0%ba%d1%83%d0%bf%d0%b8-%d0%bd%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d0%bb%d0%bd%d0%b0-%d0%bb%d1%83%d0%b4%d0%be%d1%81%d1%82-%d0%b8%d0%bb%d0%b8/
Twitter
svejo.net

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *