„Нескафе 3 в 1 – Ти си Неочаквано добрата комбинация!“
Много яко, нали?
Към кого е насочено посланието на Нестле?
Дали не е точно към онези, които биха си казали, че тази реклама е “много яка”!
Тийнейджърска реклама на не съвсем тийнейджърски продукт?
Защо мислим, че рекламата не е подходяща за подрастващи?
Заради наличието на кофеин в рекламирания продукт например!
Какво мисли родното Министерство на здравеопазването по въпроса с вредата или ползата от кофеина?
„Децата са по-рискова група, поради появата на неблагоприятните ефекти на кофеина при много по-ниски дози, в сравнение с възрастните.“
Това ще прочетете на страницата на Министерство на здравеопазването в материал, подготвен от доц. д‑р Стефка Петрова — национален консултант на Министерство на здравеопазването по хигиена, хранене и диететика и доц. д‑р Веселка Дулева, ръководител на секция “Хранене и обществено здраве”, НЦООЗ.
Явно кофеиновите напитки не са най-подходящият продукт за подрастващите… или поне от законодателна гледна точка.
Как да си обясним тогава реклами като тази?
Според вас, към кого е насочено посланието да консумират кофеиновата напитка?
Може би това са инфантилно изглеждащи хора на средна възраст?
А може би не?
Май са си точно тийнейджъри…
Тийнейджърите ли са таргет групата, към която е насочен продуктът на Нестле – Нескафе 3 в 1?
Няма да даваме оценки нито дали това е законно, нито дали е морално.
Две неща са сигурни обаче – че е cool и че е икономически добре пресметнато!
1 коментар
Вземи RSS